OBAVIJEST klijentima

Štovani,
Molimo Vas da pročitate NOVOSTI u vezi nadogradnje programa na novu verziju.
od 15.12.2022.

PREUZIMANJE

Preuzmite skriptu za instalaciju IIT fPOS fiskalne blagajne OVDJE.
ikona windowsikona ubuntu

Kontakt

contactI.I.T. d.o.o.
Kukuljanovo 89
51227 Kukuljanovo
Hrvatska
phone+385 (0)51 678-422 Tel/ Fax
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Radno vrijeme

workinghoursPON - PET 08-16 sati

Banka

bankIBAN: HR1724840081101210876
SWIFT-BIC: RZBHHR2X
Raiffeisenbank Austria d.d., Zagreb, CRO

PONUDA

Zatražite neobaveznu PONUDU  za fiskalnu blagajnu IIT fPOS OVDJE

Preuzmite LETAK

Preuzmite .pdf letak OVDJE.

Održavanje i nadogradnja programa

Za vrijeme prve godine u kojoj je program kupljen, vrijedi garancija za besplatne nadogradnje istog, do 31. ožujka iduće godine. Nakon isteka garantnog perioda korisnik može produžiti garanciju za besplatne nadogradnje za iduću godinu ukoliko to želi kupovinom licenčnog prava nadogradnje programa.

Redovito održavanje nije obavezno a može se ugovoriti ukoliko verzija programa koju posjedujete nije starija od 4 godine.

Sva pitanja u vezi programa, zahtjeve za izmjenama, prijave grešaka i narudžbe izvanrednih radova primamo isključivo putem elektroničke pošte na adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.. Na kratka pitanja postavljena putem elektroničke pošte dajemo kratke i besplatne odgovore.

Ukoliko odgovor na Vaše pitanje zahtjeva izvođenje radova održavanja a nemate ugovor o redovitom održavanju, za takve radove ćemo Vam poslati ponudu za jednokratno izvanredno održavanje.

 Nadogradnja programa

Kako bi program radio ispravno tokom dužeg perioda vremena, neophodno je redovito nadograđivati ga na najnoviju verziju. Do promjena u programu dolazi usljed zakonskih promjena, promjena i nadogradnji OSX, Windows ili Ubuntu operativnih sustava, ispravaka programskih grešaka te nadogradnje novih opcija programa.

Za vrijeme prve godine u kojoj je program kupljen, vrijedi garancija za besplatne nadogradnje istog do najkasnije 31. ožujka iduće godine. Nakon toga se može kupiti licenčno pravo nadogradnje programa za iduću godinu koje također vrijedi do 31. ožujka iduće godine.

Garancija za besplatne nadogradnje tijekom prve godine uporabe programa, kao i licenčno pravo nadogradnje programa za iduću godinu ne sadrži uslugu pokretanja nadogradnje programa već samo pravo na nadogradnju koju korisnik može izvršiti samostalno putem Interneta. Ukoliko korisnik programa želi da mu nadogradnju programa izvršimo putem Internetske veze ili na mjestu korištenja programa tada vrijede cijene i uvjeti redovitog ili izvanrednog održavanja.

Cijena licenčnog prava nadogradnje programa iznosi 1% od ukupne vrijednosti programa po trenutnom cjeniku uz minimalni iznos od 25,00 kn+PDV mjesečno, odnosno 300 kn + PDV godišnje.

Licenčno pravo nadogradnje programa može se ugovoriti samo ako korisnik posjeduje najnoviju verziju programa:

  • Ako korisnik posjeduje verziju programa iz 2013. godine, tada može do 31.ožujka 2014. godine kupiti licenčno pravo nadogradnje za 2014. godinu.
  • Ako korisnik posjeduje verziju programa iz 2012. godine ili raniju, tada ne može kupiti licenčno pravo nadogradnje za 2014. godinu, već mora kupiti novu verziju programa prema trenutno važećem cjeniku, pri čemu ostvaruje pravo na 30% popusta i garanciju za besplatne nadogradnje tijekom 2014. godine.

 Redovito održavanje

Računala, operativni sustavi, baze podataka, kao i svi programi instalirani na računalu trebaju redovito održavanje kao što ga trebaju i vozila.

  • Jedno prosječno osobno vozilo dnevno radi 2 sata, a na redovni servis ide prosječno svakih šest mjeseci.
  • Jedan prosječni poslovni kompjutor dnevno radi 9 sati, što znači da bi na redovni servis trebao ići svaki mjesec.

Osnovni poslovi održavanja programa sastoje se od održavanja baze podataka u vidu pohrane i provjere integriteta podataka, nadogradnje programa, izmjene izgleda ispisa, izmjene krivo upisanih podataka (npr. promjena vrste stavke kataloga iz artikla u uslugu ili normativ uz ispravak postojećih dokumenata i stanja na skladištu), obuka i savjetovanje korisnika u vezi korištenja programa.

Ostali poslovi redovitog održavanja podrazumijevaju ostale poslove održavanja kompjutera, pisača, barkod čitača, operativnog sustava i drugih sličnih uređaja koji mogu utjecati na pravilan rad programa.

Redovito održavanje ne sadrži dolaske na lokaciju ureda korisnika, dorade i izmjene načina rada programa prema zahtjevima korisnika, održavanje kompjutera i operativnog sustava, pisača i drugih uređaja i programa osim ukoliko iste nije isporučila i ugradila naša Tvrtka.

Redovito održavanje se vrši putem elektroničke pošte, telefaxa, telefona, udaljenim pristupom putem Interneta, direktnim pristupom kompjutoru u našem uredu ili direktnim pristupom u Vašem uredu.

Najniža cijena redovitog mjesečnog održavanja je 350 kn + PDV i sadrži jedan sat redovitog održavanja za tekući mjesec. Ukoliko želite ugovoriti više sati redovitog održavanja tada je cijena svakog idućeg ugovorenog sata održavanja 10% niža.

Ukoliko ste tokom mjeseca iskoristili sve sate ugovorenog održavanja, tada se račun za idući mjesec uvećava za prekobrojne sate po cijeni od 350 kn + PDV. Neiskorišteni sati održavanja prenose se u idući mjesec, s time da se ne može prenjeti više od ugovorenog broja sati.

Utrošeno vrijeme obračunavamo na osnovu 30 minuta rada. Održavanje naplaćujemo i ako je odgovor nepovoljan po korisnika odnosno ako nije moguće izvršiti traženi ispravak podataka.

Redovito održavanje se vrši unutar radnog vremena tvrtke od ponedjeljka do petka od 08:00 do 16:00. Ukoliko je to potrebno, korisnik može sklopiti posebni ugovor o redovnom održavanju izvan radnog vremena tvrtke.

 Izvanredno održavanje

Sve poslove održavanja programa ukoliko nemate ugovoreno redovito održavanje obavljamo prema plaćenoj ponudi po cijeni jednog sata rada izvanrednog održavanja od 300 kn + PDV.

Utrošeno vrijeme obračunavamo na osnovu 30 minuta rada. Izvanredno održavanje naplaćujemo i ako je odgovor nepovoljan po korisnika odnosno ako nije moguće izvršiti traženi ispravak podataka.

Putni troškovi

Putne troškove za dolazak na lokaciju ureda korisnika ukoliko se lokacija korisnika nalazi unutar 1.000 km obračunavamo po sljedećem matematičkom izrazu:

Putni troškovi = (X * 8 + 250 * Y) kn + PDV.

Za udaljenosti veće od 1.000 km putne troškove obračunavamo po sljedećem matematičkom izrazu:

Putni troškovi = (Z * 8 + I + (J + 250) * Y + K) kn + PDV.

Promjenjivica Opis
X Cestovna udaljenost od mjesta Kukuljanovo, Hrvatska do mjesta ureda korisnika.
Y Broj dana provedenih na lokaciji korisnika.
Z Cestovna udaljenost od mjesta Kukuljanovo, Hrvatska do aerodoroma.
I Cijena povratne avionske karte.
J Cijena dnevnog parkiranja na aerodromu.
K Lokalni putni troškovi od aerodroma do lokacije korisnika.

Sva pitanja na koja ne pronalazite odgovor na ovim stranicama, možete nam postaviti putem Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili kontakt obrasca.